Vesels un aktīvs

vesels un aktiivsMana nostāja: paši sev veselības problēmas sarūpējam, pašiem ar tām jātiek galā.

Kad pati biju to pietiekami skaidri sapratusi saņēmos arī speciālajām studijām un 2011.gadā ieguvu veselības zinātņu maģistra grādu ar specializāciju uzturzinātnē. Tātad – zinu ko runāju un rakstu. 🙂

twitter

Šo mājas lapu periodiski papildinu ar informāciju, taču visoperatīvāk informācija par dažādiem veselības un dzīvesstila jaunumiem pieejama sekojot manam Twitter kontam @IevaMorinda

lecture_iconLabprāt savās zināšanās dalos ar dažādām auditorijām: sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru periodiski tiek organizētas lekcijas tās biedriem, vairākkārt esmu sadarbojusies ar izglītības iestādēm, par veselības aktualitātēm runājot gan ar pedagogiem, gan ar skolēniem, varam tikties arī organizāciju iekšējās mācībās. Ilgums parasti ir 2-3 stundas. Lūk, ieskatam dažas jau realizētās tēmas: “Vesels un laimīgs pedagogs”, “Slims vai vesels – tāds ir jautājums”, “Vesels un aktīvs”, “Sevis un citu vadīšana stresa apstākļos”, “Stress, profesionālā deformācija un izdegšana”.

healthy-living-tipsVeselības un labsajūtas jomā svarīgais nemaz nav ļoti sarežģīts! Būtiski ir to pieņemt par savējo, padarīt par ikdienu!

Lūk, 5 veselības uzturēšanas vai atgūšanas pamatprincipi:

  1. Jādzer pietiekami daudz ūdens (nevis šķidruma vispār).
  2. Jāēd pārdomāti un piemēroti. Būtiska ir iespējami “dzīva” un dabiski audzēta, iespējami mazāk reižu un saudzīgi apstrādāta pārtika (ieteicamākie termiskās apstrādes veidi ir tvaicēšana, vārīšana un gatavošana mikroviļņu krāsnī – jā, jā, beidziet baidīties no tās!).
  3. Pietiekami jākustas (es neteicu, ka obligāti jāskrien vai jākļūst par sporta zāles maniaku).
  4. Jāveido pareiza attieksme pret stresu izraisošajiem faktoriem (nesatraukties par to, no kā nemirst).
  5. Ja vēl nepietiek vai gribas ātrāku progresu, jāņem palīgā Morinda bioaktīvie produkti (sk. speciālo mājas lapu).

Protams – detalizētāk, atraktīvāk un par jaunāko šajā ziņā stāstu tiekoties “dzīvajā”! (sk.tēmas augstāk)

TruAge scannerVai zināt, kāds ir Jūsu “ķermeņa noskrējiens” jeb patiesais vecums?

To var noskaidrot ar TrūAge skenera palīdzību un manā rīcībā tāds ir (vienīgais Baltijā).  Papētiet info manas Morinda mājas lapas sadaļās Age un Age skenēšana vai jautājiet man – palīdzēšu to noskaidrot. 18 sekundes un nemaz nav sāpīgi. 🙂

being-fit

Veselības un fizisko aktivitāšu lietas mani saista jau ļoti sen, par “savējiem” esmu atzinusi:

orientēšanos, pagaru gabalu lēnu skriešanu, distanču slēpošanu un braukāšanos ar velosipēdu;

atkins

Atkinsa diētu (patiesībā gan tas ir dzīvesveids),  piedomāju arī pie pH līdzsvara, ja nebūtu tik slinka, tad vēl lielākā mērā būt svaigēšanas piekritēja;

– sevi un savējos regulāri “papildinu” ar Morinda bioaktīvajiem produktiem (jo slimot nav ne laika, ne vēlēšanās, allaž jābūt labā formā) un arī iHerbā pašiverēju.

Vairāk par orientēšanos, Atkinsa pieeju un arī par NONI var uzzināt manā wiki lapā.

No šīs lapas tālāk var doties dažādos virzienos:

question markJa ir kāds jautājums vai vēlaties sazināties, izmantojiet kontaktformu tepat lejāk vai rakstiet uz e-pastu:  ieva@kalveskonsultacijas.lv.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *